Home » NIP1

NIP1

[et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”Row”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Naloga 1:

Kuža na sprehodu:

[/et_pb_text][et_pb_tabs admin_label=”Tabs” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”] [et_pb_tab title=”Navodilo” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]

  1. Dodaj kužka in ozadje, kot je prikazano na sliki.
  2. Kužku določi koordinate (stoji naj na pločniku).
  3. Velikost kužka spremeni na 90 %.
  4. Dodaj zanko z 10 ponovitvami.
  5. Kuža naj se sprehodi, spreminja naj videz iz dog2-a na dog2-b.
  6. Na koncu naj kuža 5 krat zalaja.

 

[/et_pb_tab][et_pb_tab title=”Koda – rešitev” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]

[/et_pb_tab][et_pb_tab title=”Video pomoč in razlaga” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]

Posnetek naloge – Kuža na sprehodu

[/et_pb_tab] [/et_pb_tabs][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”Row”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Teden: Od 21. 4. do 24. 4. 2020

Naloga 2:

Metuljček sledi miški:

[/et_pb_text][et_pb_tabs admin_label=”Tabs” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”] [et_pb_tab title=”Navodilo” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]

  1. Dodaj metulja in ozadje, kot je prikazano na sliki.
  2. Metulja sprogramiraj tako da:
    1. Sledi miškinmu kazalčku.
    2. Ko pride do roba se igrica ustavi.

Dodatno – lahko dodaš še kakšno dobro idejo. Spodaj je nekaj predlogov.

  1. Dodaj žogo in če se metulj dotakne žoge:
    1. Metulj reče  kako lepa žoga
    2. Žoga lahko tudi spremeni videz
    3. Lahko se igrica ustavi
    4. Lahko dodaš dve figuri, ki se žogata (žoga drsi od ene figure do druge)

Nalogo oddaš v eAsistent učilnici ali po e-pošti. Tako, kot do sedaj.

[/et_pb_tab][et_pb_tab title=”Koda – rešitev” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]

[/et_pb_tab][et_pb_tab title=”Video pomoč in razlaga” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]

Posnetek naloge – Metulj sledi miški

[/et_pb_tab] [/et_pb_tabs][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]