[et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”Row”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]
Naloga 1:
Kuža na sprehodu:
[/et_pb_text][et_pb_tabs admin_label=”Tabs” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”] [et_pb_tab title=”Navodilo” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]
- Dodaj kužka in ozadje, kot je prikazano na sliki.
- Kužku določi koordinate (stoji naj na pločniku).
- Velikost kužka spremeni na 90 %.
- Dodaj zanko z 10 ponovitvami.
- Kuža naj se sprehodi, spreminja naj videz iz dog2-a na dog2-b.
- Na koncu naj kuža 5 krat zalaja.
[/et_pb_tab][et_pb_tab title=”Koda – rešitev” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]
[/et_pb_tab][et_pb_tab title=”Video pomoč in razlaga” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]
Posnetek naloge – Kuža na sprehodu
[/et_pb_tab] [/et_pb_tabs][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”Row”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]
Teden: Od 21. 4. do 24. 4. 2020
Naloga 2:
Metuljček sledi miški:
[/et_pb_text][et_pb_tabs admin_label=”Tabs” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”] [et_pb_tab title=”Navodilo” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]
- Dodaj metulja in ozadje, kot je prikazano na sliki.
- Metulja sprogramiraj tako da:
- Sledi miškinmu kazalčku.
- Ko pride do roba se igrica ustavi.
Dodatno – lahko dodaš še kakšno dobro idejo. Spodaj je nekaj predlogov.
- Dodaj žogo in če se metulj dotakne žoge:
- Metulj reče kako lepa žoga
- Žoga lahko tudi spremeni videz
- Lahko se igrica ustavi
- Lahko dodaš dve figuri, ki se žogata (žoga drsi od ene figure do druge)
Nalogo oddaš v eAsistent učilnici ali po e-pošti. Tako, kot do sedaj.
[/et_pb_tab][et_pb_tab title=”Koda – rešitev” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]
[/et_pb_tab][et_pb_tab title=”Video pomoč in razlaga” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]
Posnetek naloge – Metulj sledi miški
[/et_pb_tab] [/et_pb_tabs][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]