[et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]
Naloga 1:
Seštevanje
[/et_pb_text][et_pb_tabs admin_label=”Tabs” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”] [et_pb_tab title=”Navodilo” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]
- Dodaj figuro (fantka, punčko – po želji)
- Dodaj ozadje (po želji)
- Dodaj spremenljivko 1 – seštevanec 1
- Dodaj spremenljivko 2 – seštevanec 2
- Izberi naključno število od 1 do 10
- Program naj te vpraša; koliko je seštevanec 1 + seštevanec 2?
- Rezultat; če je odgovor pravilen naj ti reče Bravo, sicer Ni res
[/et_pb_tab][et_pb_tab title=”Namigi” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]
Začetek programa – priprava podatkov:
- Seštevanec
- Seštevanec
- Vsota
Za uspešno izvedeno igro potrebujemo tri spremenljivke, ki jih bomo poimenovali enako kot števila pri seštevanju.
Te tri spremenljivke so:
- seštevanec1
- seštevanec2
- vsota
Ukazi za delo s spremenljivkami so združeni v skupini ukazov Podatki.
Novo spremenljivko ustvariš tako, da v skupini Podatki klikneš na gumb Ustvari Spremenljivko.
Nastavi seštevanec 1 in seštevanec 2 na neko naključno vrednost med 1 in 10
V Scratchu to izgleda tako:
Vprašaj koliko je seštevanec 1 + seštevanec2?
V Scratchu to izgleda tako:
Nastavi rezultat na odgovror:
V Scratchu to izgleda tako:
če je odgovor pravilen naj računalnik reče Bravo, sicer Ni res.
[/et_pb_tab][et_pb_tab title=”Video vodič in Koda” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]
Video razlaga – povezava
[/et_pb_tab] [/et_pb_tabs][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]
Teden: 21. 4. – 24. 4. 2020
Naloga 2:
Poštevanka
[/et_pb_text][et_pb_tabs admin_label=”Tabs” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”] [et_pb_tab title=”Navodilo” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]
Navodilo:
- Dodaj Ribico »Pufferfish«. Ribica te vpraša: »Ali znaš poštevanko?«
- Postavi ti 10 računov množenja dveh naključnih števil med 1 in 10.
- Če je odgovor pravilen, ti riba pomežikne, sicer te začudeno pogleda.
- Riba šteje pravilne odgovore in ti na koncu pove število pravilnih odgovorov.
[/et_pb_tab][et_pb_tab title=”Namigi” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]
- Ustvari spremenljivki »a« in »b«, ki imata za vsak račun naključno vrednost med 1 in 10.
- Ustvari spremenljivko »točke«, ki ti šteje pravilne odgovore.
- Vprašanje postavi s pomočjo ukazov »združi«.
[/et_pb_tab][et_pb_tab title=” Koda” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]
Koda:
[/et_pb_tab] [/et_pb_tabs][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]