Home » NIP2

NIP2

[et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Naloga 1:

Seštevanje

[/et_pb_text][et_pb_tabs admin_label=”Tabs” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”] [et_pb_tab title=”Navodilo” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]

  1. Dodaj figuro (fantka, punčko – po želji)
  2. Dodaj ozadje (po želji)
  3. Dodaj spremenljivko 1 – seštevanec 1
  4. Dodaj spremenljivko 2 – seštevanec 2
  5. Izberi naključno število od 1 do 10
  6. Program naj te vpraša; koliko je seštevanec 1 + seštevanec 2?
  7. Rezultat; če je odgovor pravilen naj ti reče Bravo, sicer Ni res

[/et_pb_tab][et_pb_tab title=”Namigi” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]

Začetek programa – priprava podatkov:

  • Seštevanec
  • Seštevanec
  • Vsota

Za uspešno izvedeno igro potrebujemo tri spremenljivke, ki jih bomo poimenovali enako kot števila pri seštevanju.

Te tri spremenljivke so:

  • seštevanec1
  • seštevanec2
  • vsota

Ukazi za delo s spremenljivkami so združeni v skupini ukazov Podatki.

Novo spremenljivko ustvariš tako, da v skupini Podatki klikneš na gumb Ustvari Spremenljivko.
Nastavi seštevanec 1 in seštevanec 2 na neko naključno vrednost med 1 in 10
V Scratchu to izgleda tako:

Vprašaj koliko je seštevanec 1 + seštevanec2?
V Scratchu to izgleda tako:

Nastavi rezultat na odgovror:
V Scratchu to izgleda tako:

če je odgovor pravilen naj računalnik reče Bravo, sicer Ni res.

[/et_pb_tab][et_pb_tab title=”Video vodič in Koda” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]

Video razlaga – povezava

[/et_pb_tab] [/et_pb_tabs][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Teden: 21. 4. – 24. 4. 2020

Naloga 2:

Poštevanka

[/et_pb_text][et_pb_tabs admin_label=”Tabs” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”] [et_pb_tab title=”Navodilo” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]

Navodilo:

  1. Dodaj Ribico »Pufferfish«. Ribica te vpraša: »Ali znaš poštevanko?«
  2. Postavi ti 10 računov množenja dveh naključnih števil med 1 in 10.
  3. Če je odgovor pravilen, ti riba pomežikne, sicer te začudeno pogleda.
  4. Riba šteje pravilne odgovore in ti na koncu pove število pravilnih odgovorov.

 

[/et_pb_tab][et_pb_tab title=”Namigi” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]

  • Ustvari spremenljivki »a« in »b«, ki imata za vsak račun naključno vrednost med 1 in 10.
  • Ustvari spremenljivko »točke«, ki ti šteje pravilne odgovore.
  • Vprašanje postavi s pomočjo ukazov »združi«.

[/et_pb_tab][et_pb_tab title=” Koda” tab_font_select=”default” tab_font=”||||” tab_line_height=”2em” tab_line_height_tablet=”2em” tab_line_height_phone=”2em” body_font_select=”default” body_font=”||||” body_line_height=”2em” body_line_height_tablet=”2em” body_line_height_phone=”2em”]

Koda:

[/et_pb_tab] [/et_pb_tabs][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]